Vuoden viestintätoimistonakin palkittu OSG Viestintä aloittaa 23. huhtikuuta Huawein Suomen kuluttajaliiketoimintayksikön viestintätoimistona. OSG Viestintä vastaa jatkossa Huawein päivittäisistä PR-toimista sekä viestinnän strategisesta suunnittelusta yhdessä Huawein kanssa.

– OSG on tehnyt meihin vaikutuksen älykkäällä ja luovalla strategisella osaamisellaan. Luotamme siihen, että OSG:n tuella voimme vahvistaa yhteistyöverkostojamme Suomessa sekä luoda vaikuttavia ja vastuullisia puheenaiheita paikallisesti teknologian ja globaalien megatrendien ympärille, sanoo Huawei Suomen kuluttajaliiketoiminnan markkinointi- ja viestintäjohtaja Elina Takala.

Huawei tarjoaa kuluttajille innovatiivisia ja arkea helpottavia teknologisia tuotteita ja palveluja. Kuluneen vuoden aikana yritys on laajentanut portfoliotaan menestyksekkäästi uusiin tuotekategorioihin ja pilvipalveluihin, ja jatkossa se aikookin panostaa voimakkaasti ekosysteeminsä kehittämiseen.

Tulevaisuudessa Huawei haluaa tuoda entistä vahvemmin esille myös paikallista näkökulmaa ja sen myötä monipuolistaa yritysmielikuvaansa.

– Huaweilla on esimerkiksi kaksi merkittävää suomalaista tutkimus- ja tuotekehityskeskusta, joissa kehitetään kamera-, audio-, antenni-, ohjelmisto-, terveys- ja urheilu- sekä tietoturvateknologiaa. Olen innoissani alkavasta yhteistyöstä ja uskon, että OSG on oikea kumppani kertomaan kanssamme näitä suomalaisia medioita ja kuluttajia kiinnostavia tarinoita, sanoo Huawei Suomen kuluttajaliiketoiminnan johtava PR- ja viestintäpäällikkö Joonas Nurmela.