Riikka-Marialla, 42, on yli 20 vuoden monipuolinen kokemus markkinoinnin, asiakkuudenhallinnan ja myynnin tehtävistä. Erityisesti liiketoiminnan digitalisointi ja digimarkkinointi ovat olleet hänen uraansa ohjaavia tekijöitä. Mainostajien Liittoon Riikka-Maria tulee Alma Mediasta, jossa hän toimi johtavana konsulttina vastaten myös Alma Talent CRM:n myynnistä. Aikaisemmin Riikka-Maria oli JM Tieto Oy:n osakkaana ja markkinointipalveluiden vetäjänä. Sitä ennen hän vastasi ALLU Group -konsernin kaikkien yhtiöiden markkinoinnista. Mainostajien Liiton toimitusjohtajana hän aloittaa 28.8.2017.

Mainostajien Liitto on vuonna 1951 perustettu markkinoijien edunvalvoja, jolla on noin 400 jäsenyritystä. Se on osa globaalia markkinoijien verkostoa kattojärjestönsä World Federation of Advertisersin (WFA) kautta.