Tamperelainen markkinointi- ja viestintätoimisto Villivisio on nimittänyt ammattihallituksen tukemaan kasvustrategiaansa. Uudessa ammattihallituksessa on kolme yhtiön ulkopuolista jäsentä:  muun muassa Elisa Viihteen ja Elisan Kirjan markkinoinnista pitkään vastannut Tommi Taponen (markkinointiviestintä ja brändin arvontuotto), Solitalta Senior Business Designer Mikko Väätäinen (liiketoimintamallit, uusiutuva liiketoiminta), sekä Voipan perustaja ja yrityskulttuurimuotoilija Jonne Seppä (sisäinen viestintä, yrityskulttuuri ja johtaminen).

Hallitukseen kuuluu lisäksi Villivision omistajat: toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja Anna Lehtisalo sekä asiakkuusjohtajat Pasi Kuhmonen ja Henna Kärkkäinen.

– Kaikilla hallituksen jäsenillä on vahva tausta ja oma substanssiosaaminen, jotka vahvistavat strategiaamme. Halusimme hallitukseen mukaan ulkopuolista näkemystä, koska uskomme siihen, että tätä työtä ei tehdä vain omasta kuplasta käsin. Ulkopuolinen näkemys auttaa aina ajattelemaan vähän eri tavalla, Lehtisalo kertoo.

Uusi hallitus katsoo ennen kaikkea tulevaisuuteen ja keskittyy Villivision oman kasvustrategian kehittämiseen. Myös hallitustyöskentely ja Villivision toiminnan johtaminen toteutuu alusta asti Villivision oman voittavan asiakaskokemusmallin (VAM) mukaan eli sisäisen viestinnän, markkinointiviestinnän ja palvelukohtaamisten saumattomalla yhteistyöllä.

– Haluamme itse toimia siten, mihin uskomme, ja keskitymme hallituksessa myös tunnistamaan omat kehityskohteemme, Lehtisalo painottaa.

Kuvassa Villivision uusi hallitus: (ylärivissä vasemmalta oikealle) Jonne Seppä ja Mikko Väätäinen, (alarivissä vasemmalta oikealle) Pasi Kuhmonen, Anna Lehtisalo, Tommi Taponen ja Henna Kärkkäinen.

Leave a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.