Kuusi kokenutta viestinnän ja vaikuttamisen ammattilaista on aloittanut yhteistyön helsinkiläisen Viestintätoimisto Springin puitteissa. ”Tavoitteena ei ole vähempi kuin merkityksellinen viestintä”, sanoo Springin toimitusjohtaja Jyrki Karvinen. ”Springin piirissä on jo starttivaiheessa esimerkiksi kestävän kehityksen yrityksiä asiakkaina, ja sillä tiellä jatketaan.”

Springin tiimissä ovat lisäksi Hämeenlinnasta toimittaja Kirsi Hyytiäinen ja digimarkkinoinnin ammattilainen Jarmo Laakso, toimittaja ja valmentaja Anne Karppinen Tampereelta sekä valokuvaaja Tuomo Manninen ja muotoilun tohtori Kati Reijonen Helsingistä.

”Työmme on osaltaan vastaus murrokseen, jonka keskellä elämme. Monet yritykset ovat jo vauhdittamassa muutosta, jonka avulla voimme sopeutua fossiilittomaan elämäntapaan ja hybridityöhön digiympäristöissä. Tuemme osaamisellamme tuota sopeutumista, jotta se olisi kaikin tavoin mahdollisimman hallittua”, Karvinen pohtii.

”Springin vahvin alue on yhteistyö median kanssa ja asiakkaan näkyvyyden kasvattaminen printti-, verkko- ja sosiaalisessa mediassa. Sen lisäksi meillä on rutkasti yhteiskunnallista näkemystä ja osaamista viedä asiakkaan viesti perille päättäjille kaikilla tasoilla. Työmme perustuu keskeisesti omalle analyysitoiminnallemme koskien niin mediaa kuin yhteiskunnallista kehitystä.”

”Yksittäisistä tärkeistä alueista on syytä mainita tietoturva, jonka merkitys yksilöille ja yrityksille vain korostuu. Tietoturvapalvelumme olemme kehittäneet käytännön kokemusten kautta arkiseen käyttöön jokaisen ulottuville.”

”Oppi-isäni viestinnässä on vuosina 384-322 ennen ajanlaskumme alkua elänyt, muun muassa teokset Retoriikka ja Topiikka kirjoittanut Aristoteles, jolle retoriikka oli perustelemisen taitoa. Hänen ihanteina olivat selvyys ja sopivuus, jotka sopivat erinomaisesti myös tämän päivän viestintään”, Karvinen kertoo.

Leave a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.