Hansakorttelissa on käynnissä kauppakeskuksen historian mittavin remontti. Suurin osa töistä valmistuu loppuvuoteen 2019 mennessä. Uusien tilojen ja elämysten lisäksi Hansakortteli on päättänyt uudistaa myös markkinointiaan ja brändiään.
Tulevaisuuden kauppakeskukset ovat kokemuksellisia kohtaamispaikkoja, joissa viihdytään, testataan ja opastetaan.
”Haluamme rakentaa Hansakorttelin brändistä rohkean. Hansakortteli on alueemme toimijoista ainoa, joka voi aidosti tarjota urbaanin kauppakeskuselämyksen”, Avidlyn Turun toimistoa johtava Maria Flemmich toteaa.
Hansakortteli aikoo satsata markkinoinnissaan yhä vahvemmin sosiaaliseen mediaan.
”Sosiaalisessa mediassa näkyvyys taataan nykyään esimerkiksi suunnittelemalla Instagram-kelpoisia tiloja”, Flemmich kertoo.