Vuoden urheilusponsorointi:
– Maailman suurin joukkuekuva, Helsinki Cup ja Helsingin kaupunki
– Pirkka Pikkusudet yhteistyö – Kesko Oyj ja Suomen Koripalloliitto
– Specsaversin, Näkövammaisten liiton ja Kaisa Mäkäräisen silmäterveyskampanja
– Telia: Kannusta mua – Minihuuhkajien matka kohti EM-kotikisoja
– Toyotan Start Your Impossible -liike
Vuoden kulttuurisponsorointi:
– Amos Rex
– Fortum Singalong Shuttle
– Red Bull Lights the Way
– Sanni / Aku Ankka
Vuoden vastuullisuuskampanja:
– Alepa-fillarit
– Pitäjänmäen nuorisotalon uudistus
– Toyotan Start Your Impossible -liike
Vuoden kansainvälinen toteutus:
– Finlandia by Forest Machines (Neste & Ponsse)
– Fortum Singalong Shuttle
– The Gas Fest 2017
Vuoden B2B -tapahtuma:
– KONE Escalator
– Neste 70-v – halu uusiutua
– The Gas Fest 2017
Vuoden B2C -tapahtuma:
– MAMMA MIA! –musikaali
– Urheilugaala
– Voimistelun Suomi Gymnaestrada
Kaikkien ehdokkaiden esittelyt löytyvät täältä: http://sponsorointijatapahtumamarkkinointi.fi/shortlist/
Palkintoraati valitsee edellämainittujen kategorioiden voittajat, pääkategorioiden shortlistit ja voittajat sekä mahdolliset kunniamaininnat.
Pääkategoriat:
– Vuoden sponsorointiteko
– Vuoden sponsori
– Vuoden kohde/oikeuksien omistaja
– Vuoden tapahtuma
Yleisöäänestys on käynnissä aina 11.11. asti. Omasta mielestä parasta pääsee äänestämään täällä: http://sjtm.fi/awards2018/
Näiden lisäksi Awards-juhlan osallistujat pääsevät äänestämään ”ammattilaisten valinta” palkinnosta.
Kaikki palkinnot jaetaan Sponsorointi & Tapahtumat Awards -juhlassa 15.11. Bio Rexissä.