Markkinointiviestintäkonserni Zeeland Societyn joukkoon on alkuvuonna liittynyt 23 uutta henkilöä, ja kuusi henkilöä on siirtynyt uusiin tehtäviin konsernin sisällä. Konsernin jokaiseen yksikköön on nimetty asiakkuusjohtajat, joiden tehtävä on löytää asiakkaan tavoitteita parhaiten palvelevat markkinointiviestinnän keinot koko valikoimasta yritysilmeestä viraalivideoon.


Sini Suomalainen

Sirpa Alhava

Miikka Leinonen

Heikki Kauppila

Zeeland Society on kutsunut Miikka Leinosen luovaksi johtajaksi ja Sirpa Alhavan asiakkuusjohtajaksi. Lisäksi Kristiina Kavén on nimetty konsernin controlleriksi, Sini Suomalainen viestintäpäälliköksi ja Eki Valkonen järjestelmäasiantuntijaksi.


René Holm

Leena Saarinen

Migu Snäll

Aleksi Parikka

Erno Bärlund

Zeeland (Helsinki) on kutsunut Heikki Kauppilan asiakkuusjohtajaksi, Erno Bärlundin AD:ksi, Aleksi Parikan copywriteriksi, Migu Snällin luovaksi johtajaksi, Jukka Virtasen projektijohtajaksi ja Leena Saarisen yhteyssuunnittelijaksi. Lisäksi René Holm on nimitetty planneriksi.


Ville Laihonen

Kirsi Lönnmark

Paula Puikko

Zeeland (Turku) on kutsunut Ville Laihosen AD:ksi, Kirsi Lönnmarkin projektipäälliköksi, Paula Puikon copywriteriksi ja Piia Peltosen AD-assistentiksi.

A4 media (Helsinki) on kutsunut Tiina Sailavuon asiakkuusjohtajaksi.


Tiina Sailavuo

Jaana Kuusinen

A4 media (Turku) on kutsunut Jaana Kuusisen AD:ksi.

Viestintätoimisto Text100 Conexio (Helsinki) on kutsunut Inari Anttilan, Saara Rounajan ja Terhi Bothaksen viestintäkonsulteiksi, Elina Arkon harjoittelijaksi ja Jukka Nortion johtavaksi konsultiksi.


Inari Anttila

Saara Rounaja

Terhi Bothas

Elina Arkko

Jukka Nortio

Deeland on nimittänyt Eija Harju-Jeantyn asiakkuusjohtajaksi.

Mainostoimosto Incognito on kutsunut toimitusjohtajaksi Hannu Lindellin, Fredrik von Knorringin konseptisuunnittelijaksi ja Kukka-Maria Kiurun ja Pirita Olasvirran tuotanto-AD:eiksi. Tero Harsunen on nimitetty graafiseksi suunnittelijaksi.

“Jotta nopeasti kasvavan konsernin kelkka kulkee yhteiseen suuntaan, tarvitaan jokaiseen yksikköön spesialistien rinnalle henkilöitä, joilla on avara ja tavoitekeskeinen näkemys koko markkinointiviestinnän keinovalikoimasta”, perustelee konsernin toimitusjohtaja Jari Tuovinen toiminnan organisointia. Meillä on ollut onni saada joukkoomme niin kokeneita ammattilaisia kuin innokkaita lupauksia.

Zeeland Society on yksi Suomen nopeimmin kasvavista markkinointiviestinnän yrityksistä ja sen tavoite on nousta alan viiden suurimman konsernin joukkoon Suomessa vuonna 2008. Helsingissä, Turussa ja Tampereella toimiva konserni työllistää 110 markkinointiviestinnän asiantuntijaa. Konserni muodostuu Zeeland-mainostoimistosta, Deeland-designtoimistosta, Text 100 Conexio -viestintätoimistosta, Venäjän markkinointiviestintään keskittyneestä Zeeland Eastistä, A4 Mediasta, joka on konsernin digitaalinen markkinointitoimisto, suhdetoimintaan erikoistuneesta Noisy Promotionista sekä b-2-b brändiviestintään keskittyneestä mainostoimisto Incognitosta.