Raportissa on tietoja kulutustavaroiden brändeistä sosiaalisessa mediassa. Kanavista on mukana Facebook, Twitter, Youtube, Google+ sekä keskustelupalstoista Suomi24, Kauppalehti, Pakkotoisto, MuroBBS ja Iltalehti.
Seurannassa on ollut 89 brändiä viikoilla 37 ja 39, 2012.
Seurantaan voi liittyä ilmoittamalla brändin, ja sen toimialan, jolloin tuloksia voi verrata kilpailijoihin. Palvelu on maksullinen. Se on jatkossa saatavissa myös vuosisopimuksella verkkopalvelumme kautta. Tuloksia kerätään kuukausittain. Tulokset ovat listattuna sekä graafisesti että numeerisesti kuvattuina haluttuun kilpailijaan verraten. Seurannan hinta neuvotellaan yrityksen seurattavien brändien lukumäärän mukaan. Tarjouksen voi pyytää osoitteella [email protected]
Mediaviikko.fi:n palvelun tuottaa Wasala Communications, jonka vetäjänä toimii YTM Paavo Vasala.
Voit pyytää mallina toimivan brändiraporttimme maksutta lähettämällä yhteystietosi osoitteella [email protected]