Konserni syntyi viime kesänä viestintätoimisto Sourcen ostettua enemmistön Markkinointitoimisto Kitchenistä. Koska yhdistyminen tapahtui keskellä vuotta, konsernilla ei ole täyden tilikauden konsernitilinpäätöstä.
Yhdistymisen myötä sekä viestintätoimisto Source että Markkinointitoimisto Kitchen ovat vahvistaneet asemaansa laajojen markkinointiviestintäkampanjoiden toteuttajana. Konserni on muun muassa suunnitellut Väyläviraston uuden visuaalisen ilmeen.
Sourcen toimitusjohtaja Jaakko Kantola kommentoi viime vuoden tulosta hyväksi:
– Tilastojen valossa useat fuusiot epäonnistuvat. Siksi täytyykin olla iloinen, että molemmat yhtiöt onnistuivat parantamaan reilusti tulostaan.
Kasvun uskotaan jatkuvan tänäkin vuonna.
– Varsinkin videoviestintä ja palvelumuotoilu näyttäisivät kiinnostavan asiakkaiden keskuudessa.
Viestintätoimisto Sourcen ja Markkinointitoimisto Kitchenin asiakkaita ovat muun muassa Ålandsbankenin Itämeriprojekti, ebookers ja useita ministeriöitä.