<- Back

Tubecon vakavoituu

admin · May 16, 2019

– Vaikuttajamarkkinointi on vakiintunut keskeiseksi osaksi kaikkien markkinointiammattilaisten arkea. YouTube jatkaa edelleen tärkeänä välineenä ammattimaisille vaikuttajille, mutta avaamme näkökulman myös uusiin alustoihin ja alan trendeihin. Vaikuttajamarkkinoinnin tulevaisuus on jo vahvasti täällä, eikä kehityksen kelkasta kannata jäädä pois, sanoo tapahtumaa järjestävän Tubecon Oy:n toimitusjohtaja ja osaperustaja Jaakko Kievari.

Tubecon Industry Dayn puhujien joukkoon lukeutuu niin kansainvälisiä kuin kotimaisiakin huippuammattilaisia, kuten Amazonin omistaman supersuositun Twitch-striimauspalvelun Pohjoismaiden myyntijohtaja Anders Svensson. Kotimaisista nimistä lavalla nähdään muun muassa Janni Hussi, Jaajo Linnonmaa ja Pauli Aalto-Setälä.

Puheiden ja paneelikeskustelujen lisäksi tapahtuman ohjelma sisältää työpajoja ja verkostoitumismahdollisuuksia. Tubecon Industry Dayn DealRoom-applikaation avulla kävijöiden on mahdollista sopia etukäteen pikatapaamisia muiden osallistujien kanssa. Lisäksi osallistujien on mahdollista jäädä ammattilaistapahtuman päättymisen jälkeen seuraamaan Tubecon-yhteisöfestivaalin ohjelmaa.

– Haluamme jatkossakin olla vahvasti mukana kehittämässä alaa. Siksi tarjoamme paitsi inspiraatiota ja oppeja, myös ainutlaatuisia mahdollisuuksia niin yrityksille, vaikuttajille kuin ammattilaisillekin verkostoitua ja solmia suhteita, Kievari toteaa.