Uudistuneessa tiedoteportaalissa korostuvat mediatiedotteiden julkaisun ja jakelun uudet keinot - Monikanavaisuus, ajankäytön tehokkuus sekä mitattavuus. Monikanavaisuuden nykyaikaiset ratkaisut lisäävät tiedottamisen suorituskykyä. Ajankäyttöä tehokkaaksi ja tiedottamista vaivattomaksi tekee entistä selkeämpi julkaisuprosessi. Uudenlainen raportointi ja seurattavuus sen sijaan tukevat markkinointiviestinnän mitattavuutta.
Tiedoteportaaliin on suurena uudistuksena mahdollisuus perustaa julkaisijakohtainen Mediapankki, joka jakaa tarvittavan julkaisuvapaan materiaalin median käyttöön helposti ja vaivattomasti.
ePressi.com on vahvistanut asemaansa alan johtavana kärkipalveluna
ePressi.com aloitti toimintansa vuonna 2010 ja on vajaassa kolmessa vuodessa noussut merkittäväksi tiedoteportaaliksi niin julkaisijoiden, kuin toimittajienkin keskuudessa. ePressi.comin kautta tiedotteita on jakanut jo yli 500 suomalaista yritystä ja organisaatiota. ePressi.comin mediakanta on Suomen laajin ja nykyisin tiedotteita voi jakaa myös kansainvälisesti.
Kuluvan vuoden syyskuuussa toteutettuun ePressi.comin toimittajakyselyyn vastasi yli 800 toimittajaa. Kyselyllä haluttiin saada tuoretta näkökulmaa median ammattilaisilta, jotta voimme jatkossa tarjota heille ja tiedotteiden julkaisijoille nykyaikaisinta kohtaamispaikkaa. Tutkimuksen mukaan toimittajat pitävät ePressiä tärkeänä tietolähteenä työssään ja antoivat palvelulle myös loistoarvosanat. Suuren uudistuksen ja jatkuvan kehityksen myötä ePressi.com vahvistaa asemaansa alan kärkipalveluna.
Erinomainen asiakastyytyväisyys
ePressi.com on saanut erinomaisia arvosanoja asiakastyytyväisyydestä. Toiminnan perustana onkin asiakaslähtöisyys ja palvelua on alusta asti kehitetty asiakkaiden toiveiden perusteella. Kesäkuussa toteutetun asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan ePressi.comin asiakkaat ovat erityisen tyytyväisiä saamaansa palveluun - neljä viidestä on suositellut palvelua muillekin.
Lisätiedot:
Riina Vasala
Toimitusjohtaja
040 5282670