<- Back

Talouselämä siirtyy enemmän digiin

toimitus · Jan 9, 2023

Alma Talentin kustantama, Pohjoismaiden suurin viikoittainen talousjulkaisu Talouselämä uudistuu. Uusi verkkopalvelu avataan tänään tiistaina 3.1.2023.

Talouselämä verkkopalvelun uutuutena aloittaa täysin uudenlainen Talouselämä Viikko -digipainos, joka on viikon aikana koostuva, helposti selailtava verkkojulkaisu. Kunkin viikon digipainos valmistuu perjantaina ja on siten ajankohtainen, aina mukana kulkeva vaihtoehto loppuviikosta ilmestyvälle Talouselämä-printtilehdelle. Digipainos ilmestyy jatkossa joka viikko, 52 kertaa vuodessa.

Verkkopalvelun toinen uutuus on Oma Talouselämä -osio, johon lukija voi kerätä itseä kiinnostavia aiheita seurantaan ja johon kerääntyvät lukuhistorian perusteella palvelun hänelle suosittelemat jutut. Talouselämä Nyt -osiosta lukija löytää helposti päivän talousuutiset.

”Olemme lukijoiden apuna ja puolella elämän erilaisissa talouspäätöksissä joka päivä. Lupaamme avata monimutkaista maailmaa selkeällä suomen kielellä ja tarvittaessa otamme rohkeasti kantaa. Jatkuvassa digitaalisessa uutisvirrassa on tilaa medialle, jonka ääreen voi pysähtyä ajattelemaan”, sanoo Talouselämän päätoimittaja Jussi Kärki.

”Uusi Talouselämä tuo tilaajillemme uudenlaista lisäarvoa. Palvelusta löytyvät helposti talouden puheenaiheet pitkin päivää ja samalla on helppo seurata juuri itseä kiinnostavia aiheita. Talouselämä Viikko tarjoaa viikkojulkaisun parhaat puolet, mutta se on printtilehteä ajankohtaisempi ja aina saatavilla. Uusi digijulkaisu-konsepti mahdollistaa myös uudenlaisia markkinointiratkaisuja mainostaja-asiakkaillemme”, kertoo Alma Talentin medioiden kaupallinen johtaja Johanna Suhonen. Uudet tilaajat voivat kokeilla Talouselämän uutta verkkopalvelua maksutta kahden kuukauden ajan.

Talouselämä on vuonna 1938 perustettu talousmedia, joka tavoittaa viikoittain 587 000 lukijaa (KMT 2022).