<- Back

News Engine Oy lanseeraa työkalun sosiaalisen median seurantaan ja analysointiin

admin · Oct 8, 2010

Palvelun myyntipäällikkö Harri Rauhanummi oli mukana tapahtumassa puhumassa sosiaalisen median seurannasta ja sen hyödyistä yrityksille. "Jokaisen organisaation ensimmäinen tehtävä sosiaaliseen mediaan lähtiessään on varmistaa systemaattinen seuranta. Vain siten yritys voi hahmottaa toimintaympäristönsä ja mitata tulevien toimenpiteidensä vaikutuksia sosiaalisessa mediassa", hän sanoi.

Uusi palvelu on toteutettu pitkän kehitystyön seurauksena ja muutaman kuukauden beta- sekä pilottivaiheen jälkeen.

SoMeMonitor on suomalainen palvelu ja suunnattu ennen kaikkea suomalaisille asiakkaille. Palvelu seuraa muun muassa Suomi24-keskustelupalstaa Facebookin ja Twitterin ohella. Yritykset voivat hyödyntää SoMeMonitoria monessa eri funktiossa. Yleisimmät käyttökohteet ovat Rauhanummen mukaan brändin maineenhallinta sekä keskusteluihin osallistuminen. Taitavimmat yritykset hyödyntävät sosiaalisen median seurantaa vieläkin kattavammin. Mahdollisiin käyttökohteisiin Rauhanummi listaa asiakaspalvelun, tuotekehityksen ja erilaisten kampanjoiden mittaamisen. Koska sosiaalisen median tiedotteet alkavat yleistyä myös Suomessa,  SoMeMonitor toimii hyvin myös näiden tiedotteiden läpimenon mittauksessa, Rauhanummi toteaa.   

SoMeMonitor on tuotettu yritykselle, jossa parhaillaan pohditaan,  kuinka sosiaaliseen mediaan tulisi suhtauta.

Lisätietoja palvelusta antaa

 

www.somemonitor.com

Harri Rauhanummi
Myyntipäällikkö
040 5256261
[email protected]