- Brändi-identiteettiimme vuosikymmenten saatossa piirtynyt, koko kansalle rakas pöllö ei suinkaan lennähdä minnekään, mutta brändien on hyvä välillä virkistää ulkoasuaan. Olemme työskennelleet MTV:n eri brändien freesauksen kanssa nyt vuoden verran, ja olemme iloisia päästessämme vihdoin esittelemään MTV3:n uuden ilmeen. Haluamme puhutella entistäkin erottuvammin kaikkia suomalaisia. MTV3:n tavoitteena on olla yleisölleen elinvoimainen, luotettava ja suurin laatukanava, kertoo MTV Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Susa Valvio.
Brändiuudistus näkyy muun muassa logouudistuksena. Esimerkiksi MTV3:n logon ympärillä ollut rengas on poistunut kokonaan mahdollistaen emoyritys MTV:n ja sen alabrändien selkeämmän erottautumisen toisistaan.
MTV3:n uuden kanavailmeen graafisesta suunnittelusta vastaa MTV Oy:n AD:n Virpi Kuntun lisäksi Valve Motion ja sen Motion Designerit Matti Lehti, Tauno Sillanpää, Jukka Lehtikari ja Teemu Tapanainen sekä Channel Graphic Developerit Jani Flink ja Pekka Meskanen.