Kilpailu iPadin verkkomedian kesken kiristyy. Samaan aikaan on tulossa Applen iPadille useita kilpailijoita Aasiasta. Tänään mm. Sharp ilmoitti tuovansa pian markkinoille oman versionsa, joka käyttää kehittynyttä XMDF-multimedia formaattia nimenomaan aikakauslehtien, sanomalehtien ja kirjojen lukemiseen.
USA Todayn pääjohtaja Craig Dubow sanoo, että isojen mainostajabrändien, kuten Coca Colan, Barnes & Noblesin, Capital Onen ja Chryslerin kiinnostus ilmaiseen versioon on suuri. Ne ovat tehneet jo sponsorisopimukset USA Todayn kanssa.
Dubow kertoo, että USA Todayn iPhone uutisia ja matkailusovellusta on ladattu jo yli viisi miljoonaa kertaa puolessatoista vuodessa.
USA Today sovellus iPadissa pysyy suosituimpana ilmaisten uutisten ja sovellusten tarjoajana, Dubow lupaa.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!