TBWA\Helsinki-ryhmän asiakkuusmarkkinointitoimisto Diego on palkannut
Theodor Arhion uudeksi konseptisuunnittelijakseen 1.4.2011 alkaen.
Uuden rekrytoinnin myötä Diegon asiakkuusmarkkinointiosaaminen vahvistuu entisestään.
"Autamme yrityksiä luomaan asiakkaisiinsa henkilökohtaisen suhteen ja toteuttamaan inspiroivia asiakaskohtaamisia. Digitaaliset palvelut mahdollistavat tämän kaiken aiempaa luovemmin ja tehokkaammin. Lopputuloksena kaikesta mainonnasta tulee tavalla tai toisella sosiaalista CRM:ää. Myynnin, asiakaspalvelun ja markkinoinnin yhdistävä palvelukehitys vaatii luovaa monilahjakkuutta, ja siksi olemme iloisia siitä, että Theodor päätti liittyä joukkoomme”, kertoo Diegon toimitusjohtaja Väinö Leskinen.
Theodor Arhio, 34 vuotta, on työskennellyt koko elämänsä päivittäistavaroiden, kaupan markkinoinnin, asiakkuuksien ja digitaalisuuden parissa. Vuonna 2006 hän perusti digimarkkinointitoimisto Barabran ja toimi kolme vuotta yrityksen toimitusjohtajana. Digitaalisuuden ja retail-markkinoinnin yhdistävässä, niin ikään perustamassaan Detail Agencyssä Arhio toimi toimitusjohtajana kaksi vuotta ennen siirtymistään Diegon Senior Concept Designeriksi.
“Kysymys ei ole enää yksittäisistä kanavista tai viesteistä, vaan tekemisen ytimessä on inspiraatiomarkkinointi ja asiakkuuksien kehittäminen luovasti. Diegon tarjooma, osaaminen ja ihmiset vetosivat heti ensimmäisestä keskustelustamme lähtien”, toteaa Diegon uusi Senior Concept Designer Theodor Arhio.
”Termi ’asiakaslähtöisyys’ on muuttunut strategiapaperin tyhjästä korulauseesta yritysten elinehdoksi samalla, kun markkinoinnista, ja erityisesti markkinoinnin tuloksellisuudesta, on tullut yhä kriittisempi menestystekijä. Pelkkä yksipuoleinen metelöinti ei enää riitä, pitäisi osata myös kuunnella ja palvella kanavista riippumatta”, päättää Arhio.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!