"Koskettava  ja vaikuttava filmi. Sai ajattelemaan, koska tilanne on niin totta. Poikkesi edukseen myös tyylilajiltaan; aina ei tarvita tehokeinoksi  huumoria."  Näin perusteli Kuukauden Parhaat Sekunnit –raati päätöstään valita Tapiolan mainosfilmi "Unohtuiko jotain"  huhtikuun voittajaksi. Mainoksen on suunnitellut Family ja tuottanut Also Starring.

"Suomalaiset ovat vakuuttaneet yleensä hyvin kotinsa ja muun omaisuutensa. Sen sijaan se kaikista tärkein asia  eli oman itsensä vakuuttaminen  sairauden, tapaturmien tai  vielä ikävimpien sattumusten  varalle on jäänyt usein tekemättä. Tätä halusimme saada ihmiset pohtimaan ja myös toimimaan asian eteen", kertoo Tapiola-ryhmän markkinointipäällikkö Kirsi Juusti.
 
"Halusimme luoda tavoitteitamme tukevan, koskettavan tarinan,  josta  jäisi vahva muistijälki. TV oli mielestämme vahva väline viestimme välittämiseen ja kohderyhmän tavoittamiseen. Lisäksi tv:stä oli hyvä rakentaa silta nettiin, jossa kerroimme enemmän faktaa."

Huhtikuun raadissa olivat suunnittelujohtaja Markus Heinonen Mainostoimisto Ilmeestä,  AD Toni Mielonen Franticista,  AD Pia Lehtinen Brandit Advertising Oy:stä ja copywriter Kimmo Aro Mainostoimisto KMG Turusta.

Kuukauden Parhaat Sekunnit on MTV3:n, Subin ja MTL:n yhteinen mainoskilpailu, jossa kuukausittain vaihtuva raati arvioi uusia, valtakunnallisia tv-mainoksia. Parhaita Sekunteja on valittu jo vuodesta 1994 lähtien . Tuorein voittaja, shortlista ja arkisto osoitteessa spotti.fi.