”Kyseessä ei ole pelkästään kampanja, vaan muutosprosessi, jonka yhtenä osana haluamme positioida yhtiömme uudelleen tärkeimpien sidosryhmiemme parissa,” Stora Enso Rethink Teamin edustaja Lotta Syrmä korostaa.
”Kohderyhmänä ovat kaikki tärkeimmät sidosryhmämme: asiakkaat, yhtiön omat työntekijät, osakkeenomistajat - yleisemminkin suomalaiset kuluttajat. Tähän mennessä olemme saaneet kampanjasta 99-prosenttisesti myönteistä palautetta. ”
Syrmän mukaan Stora Enson globaali uudelleenpositiointi sisältää tv-kampanjan ohella valtavan määrän erilaisia sisäisiä ja ulkoisia elementtejä. ”Televisiolla on vahva peitto tietyisssä sidosryhmissämme ja lisäksi se sopii ilmaisultaan muutoksemme kuvaamiseen.”
Toukokuun Parhaita Sekunteja arvioivat AD Kimmo Bergroth JWT:ltä, toimitusjohtaja Ville Lehtinen Mainoskentästä ja itsensä voittajavalinnasta jäävännyt copy Jani Pösö, N2.
Kuukauden Parhaat Sekunnit Toukokuu 2011
Mainos: Paper Animation
Mainostaja: Stora Enso Oyj
Stora Enso Rethink Team
Mainostoimisto: N2
Tuotantoyhtiö: Fake Graphics
Ohjaaja: Sami Syrjä
Äänituotanto: Humina / Tuomas Seppänen
Alkuperäismusiikki: Humina / Juri Seppä
Mediatoimisto: Toinen Helsinki Oy
Kuukauden Parhaat Sekunnit -kilpailusta
Kuukauden Parhaat Sekunnit on MTV3:n, Subin ja MTL:n yhteinen mainoskilpailu, jossa vaihtuvajäseninen raati arvioi edellisen kuukauden aikana ensiesityksensä saanutta tv-mainontaa. Kuukauden Parhaat Sekunnit on palkinnut ajankohtaista, idealtaan ja toteutukseltaan onnistunutta tv-mainontaa vuodesta 1994 lähtien. Tuorein voittaja, shortlista ja arkisto osoitteessa spotti.fi.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!