SBS Mediasta tulee tapahtumien virallinen mediakumppani ja Suomen Urheiluliitto pääsee hyödyntämään SBS Median kaikkia radiobrändejä - Iskelmä, The Voice, Radio 957, Radio Sata, Radio Mega ja Radio Jyväskylä - sekä 1.1.2012 aloittavaa Radio Cityä. Suomen Urheiluliitosta tulee siten Radio Cityn ensimmäinen virallinen tapahtumayhteistyökumppani. Lisäksi Suomen Urheiluliitto pääsee hyödyntämään SBS Median verkkomedioita kuten Voice.fi ja Iskelma.fi.
Suomen Urheiluliiton tapahtumamarkkinointi tulee mainonnan lisäksi käsittämään myös promootioita radiossa ja verkossa.
- SBS Media pääsee näkymään ja kuulumaan suomalaisille tärkeissä urheilutapahtumissa ja olemaan siten osa suomalaisten arkea myös tällä saralla. Tulemme näkymään Iskelmällä, sen Parhaita Kotimaisia -lupauksen mukaisesti, Yleisurheilukisoissa ja vuoden 2012 juoksuissa tuomme Radio Cityn osaksi tapahtumia, kertoo mediajohtaja Juha Ourila SBS Mediasta.
- Suomen Urheiluliitto on tehnyt hyvää yhteistyötä SBS Median kanssa aikaisemminkin, mutta tällä uudella sopimuksella saamme sovittua usean tapahtuman markkinoinnin kerralla ja saamme pitkäjänteisyyttä yhteistyöhön. SBS pystyy tarjoamaan meille merkittävän määrän suomalaisia urheilun ystäviä, jotka ovat sitoutuneita heidän medioihinsa. Tätä uskollisuutta pääsemme nyt hyödyntämään, sanoo Suomen Urheiluliitto Ry:n markkinointijohtaja Jari Töykkä.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!