Raflaamo kokoaa kaikki yli 600 S-ryhmän ravintolaa ympäri Suomen yhteen verkkopalveluun. Palvelu toimii sijaintiperusteisesti eli se näyttää käyttäjälle lähimmät ravintolat etäisyyden mukaan järjesteltynä. Raflaamo toimii myös kaupungin rajojen yli, eli kahden kaupungin raja-alueilla näytetään ravintoloita molemmista kaupungeista.
Raflaamo on tehty responsiiviseksi, eli se toimii niin älypuhelimella, tabletilla kuin pöytäkoneellakin.
”Halusimme helpottaa ravintolan, kahvilan tai baarin valintaa. Useimmat meistä ovat olleet siinä tilanteessa, että seisoskellaan kadulla ja mietitään, mihin ravintolaan mennään. Yksi seurueesta haluaa pizzaa, toinen oluelle ja kolmas jotain kevyttä. Ja mielellään ravintolassa, joka on mahdollisimman lähellä”, ketjujohtaja Harri Ojanperä SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjauksesta kuvailee Raflaamon lähtökohtia.
Lanseerauskampanjan kärkenä Duudsonit
Raflaamon mainoskampanjan kasvoina esiintyvät Duudsonit. Samaan aikaan Raflaamossa käynnistyy kilpailu, jossa arvotaan joka päivä viisi ilmaista lounasta. Löytämällä ravintoloiden sivuilla piilottelevat Duudsonit voi osallistua lounaiden arvontaan.
Raflaamon konseptin on suunnitellut Motley Agency ja sen teknisestä toteutuksesta vastaa Arcusys Oy.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!