Raadin mielestä Tiina Lymin näyttelijäntyö on upeaa, ja spotissa on hulvatonta, käsikirjoittamatonta hienoutta. ”Suomalaista käsityötä parhaimmillaan. Onnistunutta jatkoa Kenon mainonnan linjalle,” raati kiitteli. Mainoksen on suunnitellut PHS ja tuottanut Motel Royal.
Raadissa olivat copy Sari Mikkonen-Mannila Skandaalista, AD Ilkka Kärkkäinen Dynamosta, Key Account Manager Marja Aalto-Setälä IDBBN:stä ja AD Kristina Stening Euro RSCG:stä.
”Edellinen, Aku Hirviniemen tähdittämä kampanja onnistui loistavasti, ja Keno jatkoi tasaista kasvuaan läpi koko viime vuoden. Onnittelusoittaja-spotit loivat hienon pohjan pitkäkestoiselle tarinalle, jota jatketaan nyt Onnittelujohtajan ja Lady Kenon voimin,” Veikkauksen markkinointipäällikkö Saila Kuutti kertoo.
Saila Kuutin mukaan tavoitteena oli viestiä vahvasti Kenon toisesta arvonnasta, jonka viihteellistä osiota voi seurata joka iltapäivä veikkaus.fi:ssä. ”Olemme onnistuneet tämän viestin välittämisessä odotetusti. Mainonta on herättänyt keskustelua, ja sehän on aina hyvä. Palaute on ollut pääsääntöisesti positiivista.”
Kuukauden Parhaat Sekunnit -kilpailusta
Kuukauden Parhaat Sekunnit on MTV3:n, Subin ja MTL:n yhteinen mainoskilpailu, jossa vaihtuvajäseninen raati arvioi edellisen kuukauden aikana ensiesityksensä saanutta tv-mainontaa. Kuukauden Parhaat Sekunnit on palkinnut ajankohtaista, idealtaan ja toteutukseltaan onnistunutta tv-mainontaa vuodesta 1994 lähtien. Tuorein voittaja, shortlista ja arkisto osoitteessa spotti.fi. Veikkauksen mainonta on yltänyt voittoon ja 12 kertaa.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!