Radio NRJ:n hittikavalkadin parissa viihtyy peräti 805 000 kuuntelijaa viikossa. NRJ vahvistaa asemaansa nuorten aikuisten kohderyhmämediana. Alle 35-vuotiaiden kohderyhmässä NRJ on markkinajohtaja. 

”Radio NRJ:n kuuntelijalukujen kasvu on seurausta strategiamme onnistuneesta jalkautuksesta. Innovatiivisuus, luovuus ja kohderyhmämme erinomainen haltuunotto kuvaavat toimintaamme niin FM-taajudella, netissä kuin tapahtumissammekin”, kertoo NRJ Finland Oy:n toimitusjohtaja Antti Pakkala.

Kansallisen Radiotutkimuksen joulukuun 2010 - helmikuun 2011 mittausten mukaan radiota kuunteli päivittäin yli 3,7 miljoonaa suomalaista eli 78 % 9 vuotta täyttäneistä suomalaisista. Viikon aikana radio tavoitti keskimäärin 96 % suomalaisista. Keskimääräinen radionkuunteluaika oli 3 tuntia 4 minuuttia päivässä.

YLE Radio Suomi kerää eniten kuuntelijoita. Yli 2 miljoonaa suomalaista kuunteli viikon aikana YLE Radio Suomea ja sen maakuntaradioita. Kuunnelluin kaupallinen radiokanava on valtakunnallinen Radio Nova, joka keräsi viikon aikana lähes 1,5 miljoonaa kuuntelijaa. Myös kuunteluaikoja tarkasteltaessa YLE Radio Suomi on suosituin radiokanava koko 9 vuotta täyttäneessä väestössä. Alle 25-vuotiaiden keskuudessa NRJ on suosituin, ja 25-44-vuotiaiden keskuudessa Radio Novaa kuunnellaan eniten.

 Joulukuun 2010 - helmikuun 2011 tulokset perustuvat 4626 henkilön otokseen.

 Tiedot perustuvat Finnpanel Oy:n tekemään Kansalliseen Radiotutkimukseen. KRT on radioalan perustutkimus, jossa mitataan kerran kuukaudessa radioasemien ja -kanavien kuuntelijamääriä ja kuunteluun käytettyä aikaa kuuntelupaikoittain vartin tarkkuudella. Tutkimus toteutetaan päiväkirjamenetelmällä, jossa tutkimukseen rekrytoidut yli yhdeksän vuotta täyttäneet henkilöt pitävät yhden viikon aikana nk. päiväkirjaa kaikesta radionkuuntelustaan kuuntelupaikasta riippumatta.