- Brändi-identiteettiimme vuosikymmenten saatossa piirtynyt, koko kansalle rakas pöllö ei suinkaan lennähdä minnekään, mutta brändien on hyvä välillä virkistää ulkoasuaan. Olemme työskennelleet MTV:n eri brändien freesauksen kanssa nyt vuoden verran, ja olemme iloisia päästessämme vihdoin esittelemään MTV3:n uuden ilmeen. Haluamme puhutella entistäkin erottuvammin kaikkia suomalaisia. MTV3:n tavoitteena on olla yleisölleen elinvoimainen, luotettava ja suurin laatukanava, kertoo MTV Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Susa Valvio.
Brändiuudistus näkyy muun muassa logouudistuksena. Esimerkiksi MTV3:n logon ympärillä ollut rengas on poistunut kokonaan mahdollistaen emoyritys MTV:n ja sen alabrändien selkeämmän erottautumisen toisistaan.
MTV3:n uuden kanavailmeen graafisesta suunnittelusta vastaa MTV Oy:n AD:n Virpi Kuntun lisäksi Valve Motion ja sen Motion Designerit Matti Lehti, Tauno Sillanpää, Jukka Lehtikari ja Teemu Tapanainen sekä Channel Graphic Developerit Jani Flink ja Pekka Meskanen.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!