Kehityspäällikkö, YTM Matti Lintulahti ottaa vastuulleen Yritysjulkaisujen sähköisen liiketoiminnan kehittämisen. Lintulahti on sähköisten julkaisujen uranuurtaja Suomessa, sillä hän ollut mukana erilaissa verkkohankkeissa jo 90-luvun lopulta lähtien.
Viimeiset kaksi vuotta Matti Lintulahti on ollut viemässä sosiaalista mediaa suomalaisyrityksiin Red Tail Mediassa sekä Future Media Consultingissa. Sitä ennen hän on vastannut sähköisistä medioista mm. Suomen Lehtiyhtymän verkkoliiketoiminnan johtajana ja A-Lehtien kehitysjohtajana. Lisäksi Lintulahti on ollut taloustoimittajana ja päätoimittajana Talentumin julkaisuissa.
–Lyömme kaksi kärpästä yhdellä iskulla, sillä Matilla on sähköisen median lisäksi vankka kokemus perinteisestä journalismista, sanoo Sanoma Magazines Finlandin Yritysjulkaisujen johtaja Marko Haikonen. – Tarjoamme asiakkaillemme yhä laajempaa viestinnän hallintaa eri julkaisukanavissa ja niissä kaikissa oikeat sisällöt ovat avainasemassa.
Konseptisuunnittelijana aloittaa medianomi, HuK Tea Vuorenmaa. Hän siirtyy Yritysjulkaisuihin Fonectalta, jossa hänen toimenkuvaansa on kuulunut verkkopalvelujen konseptointi, käytettävyyden kehittäminen ja käyttöliittymäsuunnittelu.
Konseptoivaksi graafiseksi suunnittelijaksi on nimitetty medianomi Mikko Rauhamäki. Hän on ollut graafisena suunnittelijana Sanoma Magazines Finlandissa ja Sanoma Kaupunkilehdissä.
Kehityspäällikkö Matti Lintulahti, konseptisuunnittelija Tea Vuorenmaa ja graafinen suunnittelija Mikko Rauhamäki muodostavat Yritysjulkaisujen sähköisten julkaisujen ja palvelujen kehitystiimin. Lisäksi Yritysjulkaisut hyödyntää jatkossakin Sanoma Magazines Finlandin Verkkojulkaisut-toiminnon osaamista.
– Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme sähköisiä ratkaisuja sisällöntuotannosta sivustojen avaimet käteen -toimituksiin, Marko Haikonen sanoo. – Uusi MediaMap-palvelumme mahdollistaa lisäksi yrityksille viestinnän kokonaishallinnan ja toteuttamisen kaikissa kanavissa kustannustehokkaasti.
MediaMap™ on Yritysjulkaisujen palvelu, joka mahdollistaa sisällöntuotannon eri kanaviin yhdessä ja samassa prosessissa. Esimerkiksi jutuista voidaan tuottaa yhdellä kertaa useita versioita eri julkaisukanaviin.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!