Liikunnan ja hyvinvoinnin oma lehti Fit nosti levikkiään 17,5 prosenttia edellisestä vuodesta. Fitin uusi levikki on 21 250. Lukijoita Fitillä on 75 000.

 Tänä vuonna 15 vuotta täyttävän Koti ja keittiö -lehden levikki nousi yli 8 prosenttia ja on nyt 63 624 kappaletta. Suomen toiseksi suurimman sisustuslehden lukijaluvut nousivat myös 184 000:een.

Vaikka Seiskan levikki laski 5,5 prosenttia 211 707 kappaleeseen, brändi on tavoittanut uusia lukijoita verkkosivustollaan, joiden uniikki kävijämäärä on kaksinkertaistunut yli 100 000:lla viimeisen vuoden aikana. Seiskan printtilehdellä on lukijoita 781 000.

”19-vuotissyntymäpäivään juhliva Seiska on edelleen Suomen suurin viikkolehti ja myös sen verkkosivusto on viikkolehtien suurin. Viime vuonna paransimme lehden kannattavuutta ja Seiska teki historiansa parhaan liiketuloksen”, julkaisujohtaja Eeva-Helena Jokitaipale sanoo.

Lähes edellisvuotiseen levikkiinsä ylsivät myös tv-lehti Katso, 33 264:n ja nuorten lehti Miss Mix, 27 731:n levikeillään. Katson lukijaluku on 89 000 ja Miss Mixin 110 000.

Aller Media teki edellisellä tilikaudellaan yrityshistoriansa parhaan tuloksen liiketoiminnallisen tuloksen noustessa yli 4,5 miljoonaan euroon.