Tukholman toimipisteen avaaminen on jatkoa maaliskuussa avatulle Pariisin toimistolle, ja se nousee näin jo viidenneksi LinkedIn-toimistoksi Euroopassa Lontoon, Dublinin ja Amsterdamin lisäksi. Suomessa LinkedIn-palveluun on rekisteröitynyt lähes 300 000 jäsentä.
LinkedInin EMEA-alueen toimitusjohtaja Ariel Ecksteinin johdolla Pohjoismaissa viedään eteenpäin LinkedInin monialaista liiketoimintamallia, joka tarkoittaa lähitulevaisuudessa keskittymistä jäsenien sitouttamiseen, asiakassuhteiden kehittämiseen sekä markkinoinnin vahvistamiseen.
- LinkedIniin rekisteröityneitä eurooppalaisia, ammatillista identiteettiään vakiinnuttavia ja verkostoaan rakentavia ammattilaisia on nyt lähes 25 miljoonaa. Tavoitteenamme on kehittää toimintoja entisestään, jotta voimme tarjota parempaa tukea sekä kattavia palveluita jatkuvasti kasvavalle jäsenmäärällemme.
Internetin käyttöaste on Pohjoismaissa yksi maailman korkeimmista, mikä näkyy positiivisesti jäsenmäärässämme sekä myös pohjoismaisten käyttäjien aktiivisessa verkostoitumisessa, Eckstein sanoo.
Vuonna 2003 perustettu LinkedIn on maailman suurin ammatilliseen verkostoitumiseen tarkoitettu palvelu, jonka jäsenistä yli puolet on USA:n ulkopuolella. Jatkuvasti kasvavaan palveluun liittyy suunnilleen miljoona uutta jäsentä viikossa: käytännössä LinkedIn saa enemmän kuin yhden uuden liittyjän joka sekunti.
Uusimmat tuoteinnovaatiot, kuten LinkedIn Today ja Signal tukevat ammattilaisia liiketoimintapäätöksissä sekä auttavat suodattamaan kasvavanmäärän päivittäistä informaatiota ja uutisia.
LinkedIn on media
Muun muassa Finnair, Statoil ja VisitDenmark käyttävät LinkedIn-markkinointiratkaisuja yhdistääkseen tuotteensa ja palvelunsa LinkedIniä käyttävien koulutettujen ja menestyneiden ammattilaisten kanssa. Scania, Electrolux ja Swedbank käyttävät LinkedIn-rekrytointiratkaisuja uusienpotentiaalisten työntekijöiden tunnistamiseen ja rekrytointiin maailmanlaajuisesti.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!