Vuoden urheilusponsorointi:

- Maailman suurin joukkuekuva, Helsinki Cup ja Helsingin kaupunki
- Pirkka Pikkusudet yhteistyö - Kesko Oyj ja Suomen Koripalloliitto
- Specsaversin, Näkövammaisten liiton ja Kaisa Mäkäräisen silmäterveyskampanja
- Telia: Kannusta mua – Minihuuhkajien matka kohti EM-kotikisoja
- Toyotan Start Your Impossible -liike

Vuoden kulttuurisponsorointi:

- Amos Rex
- Fortum Singalong Shuttle
- Red Bull Lights the Way
- Sanni / Aku Ankka

Vuoden vastuullisuuskampanja:

- Alepa-fillarit
- Pitäjänmäen nuorisotalon uudistus
- Toyotan Start Your Impossible -liike

Vuoden kansainvälinen toteutus:

- Finlandia by Forest Machines (Neste & Ponsse)
- Fortum Singalong Shuttle
- The Gas Fest 2017

Vuoden B2B -tapahtuma:

- KONE Escalator
- Neste 70-v – halu uusiutua
- The Gas Fest 2017

Vuoden B2C -tapahtuma:

- MAMMA MIA! –musikaali
- Urheilugaala
- Voimistelun Suomi Gymnaestrada

Kaikkien ehdokkaiden esittelyt löytyvät täältä: http://sponsorointijatapahtumamarkkinointi.fi/shortlist/

Palkintoraati valitsee edellämainittujen kategorioiden voittajat, pääkategorioiden shortlistit ja voittajat sekä mahdolliset kunniamaininnat.

Pääkategoriat:

- Vuoden sponsorointiteko
- Vuoden sponsori
- Vuoden kohde/oikeuksien omistaja
- Vuoden tapahtuma

Yleisöäänestys on käynnissä aina 11.11. asti. Omasta mielestä parasta pääsee äänestämään täällä: http://sjtm.fi/awards2018/

Näiden lisäksi Awards-juhlan osallistujat pääsevät äänestämään ”ammattilaisten valinta” palkinnosta.

Kaikki palkinnot jaetaan Sponsorointi & Tapahtumat Awards -juhlassa 15.11. Bio Rexissä.