Vuoden urheilusponsorointi:
- Maailman suurin joukkuekuva, Helsinki Cup ja Helsingin kaupunki
- Pirkka Pikkusudet yhteistyö - Kesko Oyj ja Suomen Koripalloliitto
- Specsaversin, Näkövammaisten liiton ja Kaisa Mäkäräisen silmäterveyskampanja
- Telia: Kannusta mua – Minihuuhkajien matka kohti EM-kotikisoja
- Toyotan Start Your Impossible -liike
Vuoden kulttuurisponsorointi:
- Amos Rex
- Fortum Singalong Shuttle
- Red Bull Lights the Way
- Sanni / Aku Ankka
Vuoden vastuullisuuskampanja:
- Alepa-fillarit
- Pitäjänmäen nuorisotalon uudistus
- Toyotan Start Your Impossible -liike
Vuoden kansainvälinen toteutus:
- Finlandia by Forest Machines (Neste & Ponsse)
- Fortum Singalong Shuttle
- The Gas Fest 2017
Vuoden B2B -tapahtuma:
- KONE Escalator
- Neste 70-v – halu uusiutua
- The Gas Fest 2017
Vuoden B2C -tapahtuma:
- MAMMA MIA! –musikaali
- Urheilugaala
- Voimistelun Suomi Gymnaestrada
Kaikkien ehdokkaiden esittelyt löytyvät täältä: http://sponsorointijatapahtumamarkkinointi.fi/shortlist/
Palkintoraati valitsee edellämainittujen kategorioiden voittajat, pääkategorioiden shortlistit ja voittajat sekä mahdolliset kunniamaininnat.
Pääkategoriat:
- Vuoden sponsorointiteko
- Vuoden sponsori
- Vuoden kohde/oikeuksien omistaja
- Vuoden tapahtuma
Yleisöäänestys on käynnissä aina 11.11. asti. Omasta mielestä parasta pääsee äänestämään täällä: http://sjtm.fi/awards2018/
Näiden lisäksi Awards-juhlan osallistujat pääsevät äänestämään ”ammattilaisten valinta” palkinnosta.
Kaikki palkinnot jaetaan Sponsorointi & Tapahtumat Awards -juhlassa 15.11. Bio Rexissä.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!