Myynti- ja asiakastyötä edelleen kehittämään on valittu Nina Pulliainen ja sisältöstrategian ja -tuotannon osaamista kehittämään on valittu Riina Rinkinen.
Uusi Creative Strategist, Lilli Loiri-Seppä, tunnetaan paitsi palkituista töistään mainosalalla, myös kirjailijana, sanoittajana ja mediassa niin lehdistössä, tv:ssä kuin radiossakin.
Customer Operations Director Nina Pulliainen on vaikuttavan myyntikokemuksen kerännyt asiakastyön asiantuntija, jonka taustalta löytyvät asiakkuusjohtamisen positiot sijoittuvat niin median, digitalisaation kuin ICT:n maailmaan.
Senior Content Specialistina aloittanut Riina Rinkinen puolestaan on kerännyt laajan kokemuksen strategisena viestinnän suunnittelijana ja tekijänä sekä viestintätoimistossa, freelancerina että yritysmaailman palveluksessa.
– hasan communicationsin reipas kasvu on osoitus siitä, että suuntamme luovan digitaalisen viestinnän strategina ja tekijänä on ollut oikea. Haluamme liikuttaa ja koskettaa ihmisiä kaikissa kanavissa, jotta asiakkaamme tulisivat entistä paremmin huomatuiksi ja arvostetuiksi, sanoo hasan communicationsin toimitusjohtaja Päivi Holmqvist.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!