Tällä hetkellä verkkomedioissa nopeimmin kasvavat bloggaajien kanssa yhteistyössä toteutetut yhteisölliset verkkopalvelut. Henkilökohtaisuus, kirjoittajien intohimo aihetta kohtaan sekä jatkuva vuorovaikutus yhteisön sisällä ovat olleet menestyksen käyttövoima.

"Olemme oppineet Lily.fi-yhteisön myötä, miten välitön ja monipuolinen yhteistyö bloggaajien kanssa luo edellytykset kiinnostavalle kokemusten jakamiselle sekä ilmiöiden luomiselle. Fitfashion on urheilullista elämäntapaa suosivien ihmisten tiivis yhteisö, ja on upeaa päästä työskentelemään tämän porukan kanssa", A-lehtien digiliiketoiminnasta vastaava johtaja Petri Pekki toteaa A-lehtien tiedotteessa.

”Olemme rakentaneet Fitfashion-palvelua yhdessä yli seitsemänkymmenen bloggaajan kanssa ja yhdessä luoneet vuodessa verkkopalvelun, jonka parissa viihtyy joka viikko yli 100 000 aiheesta kiinnostunutta suomalaista. A-lehdet oli meille ensisijainen ostajaehdokas, jolla mielestämme on oikea asenne ja ymmärrys kehittää palvelua eteenpäin yhdessä bloggaajien kanssa. Siirrämme viestikapulan yhteisön kehittämisestä kesän aikana A-lehtiin", kertovat palvelun perustaneet Mikko Ollikkala ja Aleksi Paavola. Ollikkalan ja Paavolan lisäksi FitFashionin perustajia ovat Jussi Mäntylä ja Mikko Nyrhinen.

"A-lehdet on valinnut hyvinvointiin ja terveyteen liittyvät sisällöt yhdeksi painopistealueeksi ja olemme iloisia saadessamme mahdollisuuden liittää Fitfashion osaksi A-lehtien mediaperhettä", Petri Pekki toteaa.
Fitfashion on noussut myös kiinnostavaksi markkinointikanavaksi terveellisestä elämäntapaa edistäville tuotteille ja palveluille. "Bloggaajien kokemukset ovat nousseet tällä alueella merkittäväksi tiedonlähteeksi uusien tuotteiden ja palveluiden osalta", Fitfashion-blogiyhteisöstä vastaava tuottaja Inke Nieminen toteaa.