“Keskittämällä resurssejamme pystymme tehostamaan konsernin digitaalista liiketoimintaa, kehitystyötä ja tuotantoa. Tulemme aktiivisesti rakentamaan vahvojen lehtibrändiemme ympärille digitaalisia yhteisöjä ja lanseeraamaan tämän vuoden aikana useita uusia kuluttajalähtöisiä palveluja. Digitaalisten medioiden merkitys kasvaa tulevassa portfoliostrategiassamme,” sanoo A-lehdet Oy:n toimitusjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen.
“Digitaalisilla ratkaisuilla on kasvava rooli toteuttamissamme asiakasmedia-konsepteissa. Uuden yksikön avulla voimme tehokkaammin hyödyntää konsernin tuomia synergiaetuja ja kehitystyötä. Asiakkaillemme tämä merkitsee kykyä toteuttaa entistä kattavampia ja innovatiivisempia kokonaisratkaisuja, joissa hyödynnetään sekä painetun lehden että sähköisen maailman parhaita ominaisuuksia,” kertoo Dialogin toimitusjohtaja Antti Eränne.
Digimedian yksikönjohtajana toimii talous- ja henkilöstöjohtaja Jussi Muhonen, joka vastaa myös konsernin liiketoiminnan tuesta. Digimediayksikkö toimii tiiviissä yhteistyössä A-lehtien mediamyynnin kanssa.
Uuden yksikön tuotannosta ja kehitystyöstä vastaa kehityspäällikkö Juho Korpela ja asiakkuusprojekteista sekä myynnin tuesta projektipäällikkö Vuokko Rekonen.
Kommentit
Ei kommentteja vielä. Ole ensimmäinen, joka kommentoi!