Juhlavuottaan viettävä Eeva on vahvistanut edelleen asemaansa naistenlehtien ykkösenä. Uusimman Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) mukaan Eeva-lehti tavoittaa yhteensä 267 000 lukijaa. Eeva ja eeva.fi ovat yhdessä kasvaneet viime vuodesta 49 000 lukijalla tavoittaen yhdessä 427 000 lukijaa.
Eeva jakaa yleisölehdissä ykkössijan Suomen Kuvalehden kanssa, mutta naistenlehdissä se on selvästi suurin lukijamäärältään. Eeva-lehden ja eeva.fi-sivuston kokonaistavoittavuus on noussut 427 000 lukijaan, mikä tarkoittaa vahvaa, 13,6 prosentin kasvua edellisvuoteen verrattuna. Erityisesti eeva.fin kasvu on ollut huomattavaa.
Päätoimittaja Mari Paalosalo-Jussinmäkikertoo, että menestyksen taustalla on paljon työtä ja tietoisia valintoja.
”On ilahduttavaa huomata, että eeva.fi-sivuston eteen tehty työ on tuonut tulosta. Parempaa 90-vuotislahjaa Eevalle on vaikea toivoa kuin se, että brändi tavoittaa uusia yleisöjä ja löytää uusia tapoja puhutella ihmisiä”, Paalosalo-Jussinmäki sanoo.