<- Back

DNA voitti TV-mainostajan palkinnon

admin · Mar 12, 2010

DNA palkittiin Vuoden tv-mainostajana, koska mainonnassa käytetty teema “vaihtamalla paranee” on tuottanut erinomaisia myynnillisiä ja mielikuvallisia tuloksia. MTV Media ja Nelonen Media jakoivat Vuoden tv-mainostajan palkinnon DNA:lle torstaina 11. maaliskuuta Voitto-mainoselokuvakisan gaalassa.

Mainostajana haluamme mittauttaa oman mainontamme onnistumista. Televisiomainonta on ollut tuloksellista ja sen rooli on mediavalikoimassamme tärkeä. Omat myyntimittarit ovat tärkeimmät, ja niiden mukaan markkinaosuutemme on kasvussa. Haluamme kasvaa tekemällä puheenaiheita herättävää ja yllätyksellistä markkinointiviestintää, kertoo DNA:n myynti- ja markkinointijohtaja Erik Sylvestersson.

Vuoden tv-mainostaja -palkinto myönnetään mainostajalle, jonka tv-mainoksen tai tv-mainossarjan teho ja tuloksellisuus ovat olleet poikkeuksellisen hyviä. Palkinnon myöntämiseen vaikuttaa oleellisesti myös mainoksen sisällöllinen luova ratkaisu sekä oivaltavuus tv-median käytössä.

Lisäksi DNA:n Vaihtamalla paranee -mainoskampanja palkittiin 11.3.2010 Effie Awards Finland -markkinointikilpailussa hopeisella Effiellä.