(Sponsoroitu uutinen)
Yksi Koodiviidakon tämän vuoden pääteemoista on markkinoinnin automaatio, josta tulee puhumaan yhtiön markkinoinnin automaation asiantuntija Juho Mattila. Koodiviidakko toteutti aiemmin keväällä markkinointi- ja viestintäalan ammattilaisille suunnatun kansainvälisen suurkyselyn, joiden tuloksiin Mattila lupaa pureutua puheenvuorossaan.
"Kyselyymme vastasi yli 400 yritysedustajaa Euroopasta, Lähi-Idästä ja Kiinasta. Tuloksissa nousi selvästi esille se, että markkinoinnin automaatio alkaa olla tuttua ja kiinnostaa kovasti, mutta käyttöönottoon liittyy muutamia ongelmakohtia. Näihin ongelmiin tarjoamme ratkaisuja", kertoo Koodiviidakon Business Director Juho Mattila.
Mattila nousee keskiviikkona 6.9. klo 10:40 Suomi Nousuun -areenalle puhumaan automaation haasteista, minkä lisäksi häneltä kuullaan tapahtumapäivien aikana myös tietoiskut automaation trendeistä sekä case-esimerkeistä. Koodiviidakon muita kärkiteemoja tapahtumassa ovat tekoäly sekä viime aikoina paljon puhuttanut EU:n uusi tietosuojamuutos, joista myös kuullaan asiantuntijapuheenvuoroja.
Tietoiskujen tarkat aiheet ja aikataulut ovat nähtävillä Koodiviidakon verkkosivuilla. Kaikki tietoiskut pidetään osastolla Tietoiskulava 4.
Markkinoinnin Viikko on Suomen suurin markkinointi- ja viestintäalan tapahtuma. Vuosittain järjestettävä kaksipäiväinen tapahtumaa kerää yhteen alan ammattilaiset ja palveluntarjoajat keskustelemaan alan uusimmista trendeistä ja teknologioista. Tapahtuma pidetään Helsingissä Pasilan Messukeskuksessa 5.-6.9.2017 ja se on kävijöille ilmainen. Tapahtumaan voi ilmoittautua mukaan Markkinoinnin Viikon verkkosivuilla.