Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Mediaviikon brändiseurannassa ovat sosiaalisen median lisäksi myös keskustelupalstat, Suomi24, Kauppalehti, Pakkotoisto, MuroBBS ja Iltalehti. Brändiseurannassa voi verrata mm. Twitterin osalta twiittien määrää kilpailijaan. Tässä esimerkkinä Valion ja Arlan vertailutiedot.

Yrityskohtainen brändiselvitys saatavana Mediaviikon toimesta

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, Tiedotus, | tiistaina 23.10.2012 - Toimitus

Vertaa yrityksenne tai tuotteenne brändin näkyvyys sosiaalisessa mediassa verrattuna kilpailijaan. Yrityksenne voi tilata valitsemistanne brändeistä, niin omista kuin kilpailijoista, selvityksen, jonka Mediaviikko.fi:n informaatikot tekevät toimeksiannosta. Toimitamme kiinnostuneille malliraportin, jossa on valittu tiettyjä brändejä ja niistä on tehty myös TOP 10 lista.

Raportissa on tietoja kulutustavaroiden brändeistä sosiaalisessa mediassa. Kanavista on mukana Facebook, Twitter, Youtube, Google+ sekä keskustelupalstoista Suomi24, Kauppalehti, Pakkotoisto, MuroBBS ja Iltalehti.

Seurannassa on ollut 89 brändiä viikoilla 37 ja 39, 2012.

Seurantaan voi liittyä ilmoittamalla brändin, ja sen toimialan, jolloin tuloksia voi verrata kilpailijoihin. Palvelu on maksullinen. Se on jatkossa saatavissa myös vuosisopimuksella verkkopalvelumme kautta. Tuloksia kerätään kuukausittain. Tulokset ovat listattuna sekä graafisesti että numeerisesti kuvattuina haluttuun kilpailijaan verraten. Seurannan hinta neuvotellaan yrityksen seurattavien brändien lukumäärän mukaan. Tarjouksen voi pyytää osoitteella toimitus@mediaviikko.fi

Mediaviikko.fi:n palvelun tuottaa Wasala Communications, jonka vetäjänä toimii YTM Paavo Vasala.

Voit pyytää mallina toimivan brändiraporttimme maksutta lähettämällä yhteystietosi osoitteella toimitus@mediaviikko.fi

 

 


Toimitus

Kommentointi

Laiskaa Plussailua

Jaana Nyström

23.10.2012

On se kumma miten suuretkin brändit ovat Google+:ssa hiljaisia sekä laiskoja: Pienet jyräävät! :-)

Kannattaisi lisätä oma sivunsa vaikkapa tänne ja myös olla aktiivisempi kommentoinnissa, Plussan puolella ei tykätä linkindumppaajista vaan täytyy olla aktiivisempi.

Kansainvälisille toimijoille suosittelen yrityssivun tekemistä myös englanniksi.

http://www.circlecount.com/fi/pages/

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: