Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Sosiaalisen median rooli yritysviestinnässä kasvaa nopeasti

Uutiset, Tiedotus, | perjantaina 11.09.2009 - Toimitus

Yritysten johtajat eivät vielä ymmärrä, kuinka voimakas väline sosiaalinen media on yrityksen maineell. Tuoreen selvityksen mukaan 70 % johtajista pitää maineen hallintaa tärkeänä perinteisessä mediassa, mutta sosiaalisessa mediassa maineen hallintaa ei oivalleta.

House of PR toteutti syyskuun 1.-10. päivän aikana yritysten keskuudessa kyselyn niiden suhtautumisesta ja mielipiteistä sosiaalisia medioita kohtaan.

Lähes kaikki kyselyyn vastanneet pitävät yrityksensä mainetta kriittisenä menestystekijänä. Lähes 70 % totesi yritysten johdon olevan kiinnostunut maineensa hallinnasta perinteisissä medioissa.

Vastaajista 83 % toteaa, ettei sosiaalisilla medioilla ole roolia yritysten markkinoinnissa ja 74%:n mukaan näin ei ole viestinnän osalta.

Puolet vastaajista ei tiedä, mikä yrityksen ja sen brandin maine sosiaalisessa mediassa on. Valtaosa vastaajista tunnustaa, että heidän kykynsä reagoida nopeasti sosiaaliseen mediaan on heikko.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: