Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

DNA:n viestintätoimistoksi GCI

Uutiset, Tiedotus, | tiistaina 17.06.2008 - Toimitus

DNA on sopinut yhteistyöstä viestintätoimisto GCI Finlandin kanssa. GCI:n tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa DNA:n brändiä tukevaa

viestintää sekä konsultoida DNA:n yritysviestintää.

GCI muun muassa suunnitteli huhtikuussa uudistetun dna-brändin sisäisen viestinnän kampanjan tuomaan uudistumisen iloa asiakkaiden lisäksi myös yrityksen yli 1000 työntekijälle.

”Meidät vakuutti GCI:n tausta uudenlaisten viestinnän keinojen, kuten markkinointi-PR:n ja yhteiskuntavastuullisen viestinnän osaajana. DNA on nopean kasvun vaiheessa, mihin tarvitaan myös viestinnän kaikkien eri osa-alueiden tukea”, kertoo viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck DNA:lta.

DNA on tullut tutuksi puhuttelevasta mainonnastaan. Jatkossa DNA haluaa nostaa puheenaiheita myös viestinnällisin keinoin.

”DNA:n viestinnän tekeminen on kiinnostavassa ja kiitollisessa vaiheessa. Vahvan kasvun lisäksi DNA on tehnyt pitkään hyvää työtä asiakassuhteiden hoidossa ja saanut työn tuloksena asiakastutkimusten mukaan Suomen tyytyväisimmät operaattoriasiakkaat. DNA:n 3G-verkkoa rakennetaan historiallisella vauhdilla ja verkon kuuluvuus parantuu entisestään. Viestinnän sisältö on siis kunnossa, meidän tehtävämme on auttaa monipuolisen keinovalikoiman osalta”, toteaa GCI:n toimitusjohtaja Jaana Aho.

GCI Finland on kansainvälisen viestintätoimistoketju GCI:n suomalaisyksikkö. Ketjulla on 60 toimistoa 45 eri maassa. Viestintätoimisto GCI kuuluu Suomen suurimpaan markkinointiviestinnän ja viestinnän yritysryhmittymä SEKiin.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: