Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

AC-Sanafor sai Philipsin viestinnän

Uutiset, Tiedotus, | perjantaina 18.09.2009 - Toimitus

Philips on valinnut kumppanikseen pohjoismaisen viestintätoimistoketjun Geelmuyden.Kiesen. Suomessa Philipsin kuluttajaviestintää hoitaa viestintätoimisto AC-Sanafor, joka on jo pitkään tehnyt yhteistyötä muissa Pohjoismaissa toimivan Geelmuyden.Kiesen kanssa.

Sopimus on osa Philipsin maailmanlaajuista yhteistyötä PR-verkosto Omnicomiin kuuluvan OneVoicen kanssa. Philipsin Pohjoismaiden viestintää koordinoidaan Tukholmasta.

-AC-Sanaforissa toimii oma kuluttajaviestintään erikoistunut tiimi, ja Philips asiakkuutena vastaa osaamistamme kuluttajatuotteiden puolella. Philipsin tuotteet yhdistävät innovatiivisen tekniikan lifestyle-tuotteisiin. Philips on arvostettu tuotemerkki, jota mielellämme edustamme, toteaa AC-Sanaforin toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila.

Philips on maailmanlaajuinen markkinajohtaja terveydenhuollon, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana. Yhtiö työllistää yli 121 000 henkeä yli 60 maassa. Geelmuyden.Kiese ja AC-Sanafor hoitavat jatkossa Philipsin yritysviestintää, tuotelanseerauksia sekä päivittäistä lehdistöviestintää Pohjoismaissa. Sopimus kattaa Philipsin kuluttaja-, valaistus- ja terveydenhoitotuotteet. Geelmyuden.Kiesellä on toimistot Tukholmassa, Kööpenhaminassa ja Oslossa.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: