Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Tiedotus

Uutiset, Tiedotus,

Tekir perusti Kuhinan some-konsultointiin

pe 25.11.2016 - Toimitus

Viestinnän konsulttiyritys Tekir on perustanut uuden yksikön, Tekir Kuhinan, joka keskittyy sosiaaliseen mediaan ja sisältömarkkinointiin sekä muuhun uuteen viestintään. 
Lue uutinen ▸

Uutiset, Tiedotus,

Hospitaali vuoden paras henkilöstölehti, Viesti asiakaslehtien ykkönen

pe 25.11.2016 - Toimitus

Viestinnän ammattilaiset ovat valinneet vuoden parhaat yhteisölehdet. ProComin Lehtikatsauksen Henkilöstölehdet-kategoriassa ykkössijan vei Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin Hospitaali. Asiakas- ja sidosryhmälehdet -kategoriassa vuoden parhaaksi valittiin Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön julkaisema Viesti. Lisäksi parhaana verkkototeutuksena palkittiin Raha-automaattiyhdistyksen Raymond.fi ja parhaana järjestölehtenä Sanomalehtien Liiton Suomen Lehdistö. 
Lue uutinen ▸

Tiedotus,

Trump voitti medianäkyvyyden

ke 09.11.2016 - Paavo Vasala

Donald Trump voitti Hillary Clintonin ilmaisessa medianäkyvyydessä. Yhdysvaltain presidentiksi valittu Donald Trump osoittautui taitavaksi median käyttäjäksi ja PR:n hyödyntäjäksi. Mediapostin mukaan Trump sai ns. ansaittua mediatilaa 4,6 miljardilla dollarilla elokuuhun mennessä, kun Hillary Clinton sai ilmaista julkisuutta vain 2,5 miljardilla dollarilla. 
Lue uutinen ▸

Kommentti2 kommenttia
Uutiset, Tiedotus,

Sveitsiläistoimittajia lennätetään Lappiin

ke 09.11.2016 - Toimitus

Saksalainen lentoyhtiö Germania avaa kolme uutta reittiä Lappiin talvikaudelle 2016-17, joista uusimpana lisäyksenä joulukuussa avataan suora reitti Zürichin ja Rovaniemen välille. Jo ennen reitin avaamista Germania lennättää tällä viikolla täydellä 120-paikkaisella koneella sveitsiläisen median edustajia ja matkailualan ammattilaisia tutustumaan Lappiin. 
Lue uutinen ▸

Uutiset, Tiedotus,

Koodiviidakko tuo markkinoille semanttisen mediaseurannan

ke 09.11.2016 - Toimitus

Koodiviidakko Oy tuo ensimmäisenä Suomessa mediaseurantamarkkinoille uuden tavan tehdä mediaseurantaa: automatiikkaan perustuvan semanttisen seurannan. Semanttisessa seurannassa olennaista uutisointia haetaan aihealueiden perusteella, poiketen perinteisten hakukoneiden avainsanaseurannasta. Palvelu lanseerataan myös Saksassa LianaMonitor -nimisenä palveluna. 
Lue uutinen ▸