Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Tiedotus

Uutiset, Tiedotus,

Viestintätoimisto Source kasvaa tuloksekkaasti

ke 12.06.2019 - Toimitus

Viestintätoimisto Source ja Markkinointitoimisto Kitchen jatkoivat kasvuaan jo viidettä perättäistä vuotta. Vuonna 2018 emoyhtiö Source Creative Oy:n liikevaihto kasvoi 1,3 miljoonaan euroon ja tilikauden tulos kaksinkertaistui 265 000 euroon edellisvuoteen verrattuna. Markkinointitoimisto Kitchenin liikevaihto oli 2,3 miljoonaa euroa ja tulos 128 000 euroa oli viisinkertainen edellisvuoteen verrattuna.  Lue uutinen ▸

Tiedotus,

Rikkovatko eräät lobbarit MTL:n eettisiä ohjeita?

pe 17.05.2019 - Paavo Vasala

Vaikuttajaviestintä eli lobbaus on tärkeä ja hyödyllinen työ, joka oikein hoidettuna auttaa sekä toimeksiantajaa että viestin vastaanottajaa. Suomessa hallitusneuvottelujen yhteydessä ilmennyt lobbaaminen on kuitenkin MTL:n eettisten ohjeiden vastaista, koska ohjeissa kielletään poliittisen puolueen nimissä toimiminen, mitä mm. eräät Vihreiden ja SDP:n lobbarit harjoittavat.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Tiedotus,

Akvamariinin Food for Media -konsepti toimii

ma 13.05.2019 - Toimitus

Elintarvikealan lehdistöpäivä Food for Media järjestettiin huhtikuun lopulla jo 10. kertaa. Tapahtuma keräsi yhteen yli 100 toimittajaa, vaikuttajaa ja ravitsemusammattilaista tutustumaan kesäkauden kiinnostavimpiin ruokauutuuksiin. Esillä olleet uutuustuotteet ja osallistujien visiot tulevaisuuden ruokatrendeistä ennustivat, että kasvisruoan nousu ja yleistyminen on vasta alkamassa.  Lue uutinen ▸

Tiedotus,

Kalle Seire Tekiriin

pe 03.05.2019 - Toimitus

Kalle Seire on nimitetty asiakkuusjohtajaksi Tekiriin. Hän on aloittanut uudessa tehtävässään 1.4.2019.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Tiedotus,

Lianan digiaamiaiset vetävät kuulijoita

to 02.05.2019 - Toimitus

Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluihin erikoistunut Liana Technologies, aikaisemmin Koodiviidakko, järjesti kuluneen kevään aikana kolme maksutonta aamiaistapahtumaa, joista markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset pystyivät ammentamaan tietoa ja inspiraatiota työhönsä. Tapahtumat olivat yleisömenestyksiä, ja Helsingissä järjestettiin lopulta kaksi tapahtumaa yhden sijaan, jotta kaikki halukkaat pääsivät mukaan.  Lue uutinen ▸