Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Viisi ehdokasta Vuoden 2016 aikakauslehtimainokseksi

Uutiset, Media, | maanantaina 27.02.2017 - Toimitus

Aikakausmedian vuosittaisen Editkilpailun kolmestatoista sarjasta kaksi on mainonnallista sarjaa. Vuoden aikakauslehtimainostajan lisäksi valitaan Vuoden aikakauslehtimainos. Vuoden 2016 mainoksista loppusuoralle on valittu viisi mainosta/mainossarjaa.

Mukana kilpailussa on viime vuonna aikakausmedioissa julkaistuja ja muun muassa Kuukauden aikkarimainos -kisassa menestyneitä mainoksia. Arvovaltaisella tuomaristolla oli arvioitavana noin 100 mainosta.

Shortlista Vuoden 2016 aikakauslehtimainos (ehdokkaat mainostajan mukaan aakkosissa):

"Muotokuvia johtajuudesta". Mainostaja Aalto EE; mainostoimisto Wörks ja mediatoimisto Dagmar.
"Jewelry designed by Tina Tillander". Mainostaja Atelier Torbjörn Tillander ja mainostoimisto CFA Projects / Stockholm.
"Original Vichy". Mainostaja Oy Hartwall Ab; mainostoimisto Bob the Robot ja mediatoimisto Dagmar.
"Sitkun nytkun / ET-lehti". Mainostaja Sanoma Lifestyle ja mainostoimisto Mirum Agency.
"Äkkilähtö etelään". Mainostaja Tallink Silja Oy, mainostoimisto Hasan & partners ja mediatoimisto ToinenPHD.
Voittaja julkistetaan Aikakausmedian Editgaalassa 23.3.2017. Samassa yhteydessä julkistetaan Vuoden aikakauslehtimainostaja 2016 sekä Editkilpailun 11 toimituksellisen sarjan voittajat.

Vuoden 2016 aikakauslehtimainos -tuomaristoon kuuluivat toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski, Mainostajien Liitto; toimitusjohtaja Tomi Härmä, Media Metrics Finland; hallitusammattilainen Anne Korkiakoski, AD Juha Murremäki, Bulgaria Design; toimitusjohtaja Heli Mäenpää; Bang Bang Consulting ja tutkija, semiootikko Vaula Norrena, Valores Consult. Tuomariston puheenjohtaja oli markkinointi- ja tutkimuspäällikkö Outi Sonkamuotka, Aikakausmedia.


Toimitus

Kommentointi


Nimi:

Otsikko:

Kommentti: