Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Valve kehittää MTV Medialle uusia mainosmuotoja

Uutiset, Media, | torstaina 07.03.2013 - Toimitus

Valve ja MTV MEDIA ovat tehneet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Valve on jatkossa yksi MTV MEDIAn strategisista kumppaneista. Valve kehittää yhdessä MTV MEDIAn kanssa yrityksen kuluttaja- ja BtoB-markkinointia sekä uudentyyppisiä mainosmuotoja mainostavien asiakkaiden tarpeisiin.

Valve laajentaa palvelutarjontaansa MTV MEDIAn markkinointikampanjoiden tuotantoon, niissä tarvittavien työkalujen ja konseptien suunnitteluun sekä toteutukseen. MTV MEDIA ja Valve ovat jo aikaisemmin suunnitelleet ja tuottaneet yhdessä erikoistuotantoja televisioon, mm. Subin tehoviikko-kampanjoita, joissa mainokset esiintyvät osana kanavailmettä.

”Yhteistyömme vahvistaa molempien yhtiöiden tavoitteita suunnitella ja tuottaa yhdessä digitaalisia palveluita ja rikasta sisältöä. Luomme kuluttajia osallistavia, aktivoivia ja elämyksellisiä mainoksia ja sisältöä kaikille digitaalisille käyttöliittymille ja laajentuvan yhteistyön myötä nyt myös mm. vuorovaikutteisiin mainoskampanjoihin televisiossa”, Valven toimitusjohtaja Jorma Maaninka sanoo.

MTV MEDIAn markkinointijohtaja Anu Perrotta korostaa yhteistyössä yhteistä näkemystä, osaamista ja ketteryyttä: ”Yhteisen osaamisen avulla voimme tuottaa uusia työkaluja niin MTV MEDIA:n oman markkinoinnin kuin mainostajiemme markkinoinnin tarpeisiin sekä luoda tehokkaasti innovatiivisia ja osallistavia kampanjoita digitaalisille alustoille”.

Lähde: www.epressi.com


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: