Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Valitut Palat Kiinaan

Uutiset, Media, | perjantaina 18.01.2008 - Toimitus

Maailman luetuin aikakauslehti Reader’s Digest (Suomessa Valitut Palat) saa ilmestyä jatkossa kommunistipuolueen hallitsemassa Kiinassa. Lehden kiinankielinen nimi on Puzhi.

Tammikuussa irtonumeromyyntiin tulevan Puzhin painos on alkuvaiheessa noin puoli miljoonaa kappaletta. Lehden myynnin odotetaan keskittyvän Shanghain, Pekingin ja Guangzhoun kaltaisiin suuriin kaupunkeihin.

Reader’s Digest –lehti on jo pitkään ilmestynyt useissa Kaakkois-Aasian maissa, muun muassa Hongkongissa. Euroopassa lehti laajeni viimeksi Serbiaan, jossa se alkoi ilmestyä lokakuussa 2007. Venäjällä lehti on ilmestynyt vuodesta 1991.

Reader’s Digest on kasvattanut viime vuosina voimakkaasti
aikakauslehtitoimintaansa laajentumalla maantieteellisesti ja tuomalla
markkinoille useita uusia lehtinimikkeitä. Reader’s Digest –lehti
ilmestyy nyt 51 painoksena ja 21 eri kielellä. Yhtiö on myös merkittävä kirjankustantaja maailmanlaajuisesti.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: