Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Taloussanomat hakee katetta myymällä juttujaan muihin medioihin

Uutiset, Media, | torstaina 15.05.2008 - Toimitus

Verkkojulkaisuksi muuttunut Taloussanomat hakee kannattavuutta myymällä juttujaan muille medioille. Verkkolehden talous on edelleen tiukka, joten tuloja tarvitaan. Tuorein kohde on Metro-lehti, johon Taloussanomat tekee oman talousuutissivun.

Metro-lehdessä julkaistaan jatkossa joka tiistai Taloussanomien toimituksen tekemä talousuutissivu. Sivu ilmestyi ensimmäisen kerran 13.5.

”Metron lukijaprofiiliin sopivat paremmin omaan talouteen liittyvät kuluttajauutiset kuin kovat talousuutiset”, Metron vastaava päätoimittaja Janne Kaijärvi kuvailee sivun sisältölinjausta.

Taloussanomat hakee jatkuvasti yhteistyömahdollisuuksia sekä Sanoman sisältä että konsernin ulkopuolelta.

”Taloussanomat tekee jo tiivistä sisältöyhteistyötä Ilta-Sanomien kanssa. Helsingin Sanomien taloustoimituksen kanssa on tehty yhteistyötä yritysanalyyseissa, ja lähiaikoina Helsingin Sanomissa on tarkoitus julkaista muutamia lukijoiden omaa taloutta koskevia juttuja. Tuotamme tulevaisuudessa erilaisia räätälöityjä talous- ja teknologiasisältöjä myös moniin muihin medioihin, niin sähköiseen kuin printtiinkin”, Taloussanomien vastaava päätoimittaja Juha-Pekka Raeste kertoo.


Toimitus

Kommentointi


Nimi:

Otsikko:

Kommentti: