Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Mediamainonnan muutos 2013 toisella neljänneksellä verrattuna edelliseen vuoteen kertoo, että taantuma rokottaa työpaikkailmoittelua kovalla kädellä. Sen sijaan huvitteluun riittää mainosrahaa.

Taantuma iski työpaikkailmoituksiin

Uutiset, Media, | tiistaina 20.08.2013 - Toimitus

Taantuma näkyy erityisesti työpaikkailmoittelussa, joka laski jälleen lähes 29 % sekä finanssialan ilmoittelun 31 % laskussa verrattuna vuoden takaiseen tilanteeseen. Myös muilla tärkeimmillä toimialoilla mainonnan määrä on laskenut merkittävästi, todetaan TNS Gallupin raportissa.

Toimialakohtaisessa tarkastelussa on valopilkkuna matkailualan mainonnan kasvu 12,3 %. Lisäksi plussan puolelle päästiin mediatoimialan ja huvien ilmoittelussa.

Investoinnit mediamainontaan olivat vuoden toisen kvartaalin aikana 274 milj. €


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: