Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Veikkaus valitsi SBS Median vuoden mediakumppaniksi

SBS Media Veikkauksen vuoden 2012 mediakumppani

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, Media, | tiistaina 29.05.2012 - Toimitus

Veikkaus Oy palkitsi SBS Median vuoden 2012 mediakumppanin tittelillä ti 15.5 järjestetyssä palkintojenjakotilaisuudessa. Veikkaukselle laadittu suunnitelma hyödynsi kaikkia SBS:n medioita – radiota, televisiota ja nettiä – sekä otti huomioon Veikkauksen eri tuotteet luomalla niiden mainonnalle yksilöityjä ratkaisuja.

Palkinnon myönsivät Veikkaus Oy:n markkinoinnin kehityspäällikkö Ari Tuuli sekä Carat Finlandin asiakkuusjohtaja Matti Cornér ja sen kävivät vastaanottamassa SBS:n Tanja Harju ja Janne Turunen sekä TV5:n Mari Kauppinen ja Kalle Mäkelä.

Vuoden mediakumppanin valinnassa arviointikriteereitä olivat muun muassa innovatiivisuus, ennenäkemätön toteutus sekä Veikkauksen liiketoiminnallisten tavoitteiden tukeminen. Veikkaus perustelee SBS Median valintaa seuraavasti: ”Esitys erottuu kokonaisvaltaisella näkemyksellään, joka ottaa kantaa hyvin asiakkaan tämän vuoden haasteisiin, tavoitteisiin ja kohderyhmien tavoittamiseen – innovatiivisia ideoita unohtamatta. Monimediallinen mielenkiintoinen kokonaisuus, jossa on sopiva sekoitus asiakkaalle räätälöityjä uusia ratkaisuja ja hyväksi todettuja aikaisempia toteutuksia. Esitys kantaa hyvin kaikkien SBS:n medioiden läpi. Puhuttelee erinomaisesti niin asiakasta kuin uusia kohderyhmiä!”

Veikkaus on ollut TNS Gallupin mukaan Suomen 5. suurin merkkimainostaja sekä 2010 että 2011. Veikkaus jakoi Vuoden mediakumppanin palkinnon ensimmäisen kerran viime vuonna. Tuolloin tittelin vei Nelonen Media. Tänä vuonna Veikkauksen Vuoden mediakumppani 2012 shortlistalle pääsivät myös Klikki.com sekä MTV3.

 


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: