Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Sanoma Lions Festivalsin edustajaksi

Uutiset, Media, | keskiviikkona 02.03.2016 - Toimitus

Sanoma Media Finland on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen Lions Festivalsin kanssa. Sanoma edustaa Suomessa Lions Festivals -tapahtumia, mukaan lukien Cannes Lions International Festival of Creativity ja Eurobest, The European Festival of Creativity.

Vuodesta 1954 Ranskassa järjestetty Cannes Lions on maailman arvostetuin mainosalan tapahtuma. Se kokoaa vuosittain yhteen yli 15 000 edustajaa noin 100 maasta. Festivaalin aikana jaetaan Cannes Lions -palkinnot 23 eri markkinointiviestinnän kategoriassa. Vuoden 2016 festivaalin ajankohta on 18.-25. kesäkuuta.

Eurobest puolestaan palkitsee vuosittain mainostamista ja luovaa viestintää Euroopassa. Ehdokkaita on 14 kategoriassa, mukaan lukien printti, suora, interaktiivinen, mobiili, radio ja sisältömarkkinointi.

Sanoma on Suomen suurin ja Pohjoismaiden toiseksi suurin mediayhtiö. Tarjoamme ympäri vuorokauden suomalaisia kiinnostavia sisältöjä sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa ja mobiilissa. Meille on tärkeää että mainostajat tavoittavat avullamme ostovoimaisia kohderyhmiä monipuolisesti. Lions festival -yhteistyön avulla Sanoma pyrkii edistämään suomalaista mainontaa sekä tuomaan kansainvälisen tason sisältöjä ja toimintatapoja suomalaisen markkinoijien ulottuville.

“Me uskomme vahvoihin mediasisältöihin sekä vaikuttavaan, tunteisiin vetoavaan markkinointiviestintään. Lions Festivals -yhteistyöllä pystymme paremmin vaikuttamaan suomalaiseen keskusteluun markkinointiviestinnän vaikuttavuudesta sekä viemään suomalaista markkinointiviestintää maailmalle. Tuomme Suomeen uusia tapoja hyödyntää eri medioita ja rakentaa monikanavaisia tarinoita. Haluamme ehdottomasti myös viedä meidän nuoria markkinointiviestinnän kykyjä ulkomaille oppimaan ja kokeilemaan siipiään”, sanoo Sanoma Media Finlandin kaupallinen johtaja Hans Edin.

“Meillä on ilo toivottaa Sanoma osaksi Lions Festivals -perhettä. Sanoman tietotaito ja tavoittavuus johtavana mediatalona ovat ensisijaisen tärkeitä, kun lisäämme tietoisuutta Cannes Lionsista Suomessa. Odotamme innolla yhteistyötä, jossa voimme yhdessä valistaa suomalaisia luovuuden tärkeydestä liiketoiminnassa ja vuorostaan lingota suomalaista luovuutta maailmalle", sanoo Cannes Lionsin CEO Philip Thomas.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: