Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Sami Smolander Sanoman sisältömarkkinoinnin vetäjäksi

Media, | perjantaina 13.11.2015 - Toimitus

Sanoma Media Finland yhdistää natiivimainontaa ja kaupallisia sisältöjä tekevät tiiminsä ja Head Office Finland -sisältömarkkinointitoimiston uudeksi Sanoma Content Marketing -yksiköksi, joka on osa Sanoman yhteistä mediamyyntiä. Sanoma Content Marketingin johtajaksi on nimitetty Sami Smolander, joka on aiemmin toiminut muun muassa Sanoma Lifestylen kaupallisena johtajana ja myyntijohtajana Sanoman mediamyynnissä.

Niina Leino on nimitetty vastaamaan uuden yksikön kaupallisten sisältöjen kehittämisestä ja luovista ratkaisuista. Hän siirtyy tehtävään Sanoma Lifestylen sisältöjohtajan tehtävästä.

Head Office Finlandin toimitusjohtajana toiminut Kati Sulin siirtyy vuoden alussa uusiin tehtäviin Sanoman ulkopuolelle.

Sanoma Content Marketing tarjoaa ratkaisut, joita aiemmin ovat tuottaneet Sanoma Media Finlandin eri yksiköiden natiivimainonnan ja kaupallisen sisällöntuotannon tiimit sekä Head Office Finland.

”Mainostaja-asiakkailla on uudenlaisia tarpeita rakentaa merkityksellisiä kohtaamisia ja keskusteluja brändien ja yleisöjen välille. Sanoma Content Marketing on vastaus asiakkaidemme toiveisiin ja jatkuvasti kasvavaan sisältömarkkinointiin. Meillä on vahva halu olla niin Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien, aikakausbrändiemme, Nelonen Median TV:n ja radion kuin Ruutu-videoverkoston kanssa sisältömarkkinoinnin edelläkävijänä Suomessa”, Sanoma Media Finlandin kaupallinen johtaja Antti Järvinen kertoo.


Toimitus

Kommentointi


Nimi:

Otsikko:

Kommentti: