Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Saksalaiskonsultti ideoi SanomaWSOY:n strategiaa digimaailmaan

Uutiset, Media, | torstaina 07.08.2008 - Toimitus

SanomaWSOY on nimittänyt uudeksi strategiajohtajaksi saksalaisen konsultin Sven Heistermannin, 35. Hän miettii, kuinka yhtiö voi selvitä median digitalisoitumisesta.

“Työ SanomaWSOY:ssä on ainutlaatuinen mahdollisuus olla mukana kehittämässä vahvaa mediakonsernia. Mielenkiintoisia haasteita jatkossa tarjoavat mm. median digitalisoituminen sekä konsernin kansainvälistyminen”, SanomaWSOY:n uusi strategiajohtaja (Chief Strategy Officer) Sven Heistermann sanoo. Hän aloitti tehtävässään elokuun 2008 alussa.

“Muutokset kuluttajien tarpeissa ja käyttäytymisessä sekä tavoissa hyödyntää mediaa haastavat meidät löytämään jatkuvasti uusia kanavia korkealaatuisen sisältömme ja palvelujemme jakamiseen.”, Heistermann määrittelee.

Muutos tarjoaa mahdollisuuksia

Heistermann, 35, vietti lapsuuteensa pienessä Blomberg-nimisessä
pohjoissaksalaisessa kaupungissa. Päätettyään koulunsa Heistermann muutti Blombergista Karlsruheen opiskelemaan tuotantotaloutta. Opintoihin sisältyi myös vuoden vaihto-oppilasjakso Bostonissa. Opintojen päätyttyä Heistermann
muutti Müncheniin aloittaakseen työt konsulttiyhtiö Booz Allen
Hamiltonilla.

Omassa elämässään Heistermann pitää strategisimpina päätöksinään niitä, jotka ovat liittyneet muutokseen. “Asioihin tai paikkoihin ei saa tottua liiaksi. Olen tyytyväinen, että lähdin opiskelemaan Saksan eri osaan, ja vuosi ulkomailla oli myös avartava. Näin jälkikäteen olen myös hyvin tyytyväinen kuluneisiin vuosiin konsulttimaailmassa –alkuperäisen suunnitelmani mukainen muutama vuosi muuttui lopulta kymmeneksi. Nyt odotan uteliaana miten elämäni muuttuu, kun aloitan työt SanomaWSOY:ssä”, Heistermann sanoo.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: