Raportti USA:n sanomalehtien mainonnasta kertoo rajusta syöksystä
Media, | torstaina 26.03.2009 - ToimitusYhdysvalloissa sanomalehtien mainostulot ovat pudonneet 23 prosenttia kahden viime vuoden kuluessa. Monet lehdistä ovat menneet konkurssiin ja useat ovat menettäneet kolmeneljäsosaa arvostaan. Yksi viidestä toimittajasta on menettänyt työpaikkansa vuodesta 2001. Vuotta 2009 ennakoidaan kaikkein synkimmäksi. Lue englannin kielinen raportti aiheesta.
Yhdysvalloissa sanomalehtien mainostulot ovat pudonneet 23 prosenttia kahden viime vuoden kuluessa. Monet lehdistä ovat menneet konkurssiin ja useat ovat menettäneet kolmeneljäsosaa arvostaan. Yksi viidestä toimittajasta on menettänyt työpaikkansa vuodesta 2001. Vuotta 2009 ennakoidaan kaikkein synkimmäksi. Lue englannin kielinen raportti aiheesta.
Raporttiin täältä
Kommentointi
Et ole kirjautunut
Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään
Kirjaudu sisäänEIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä
Nimi
Otsikko:
Kommentti: