Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Printin tuotot laskevat Sanomassa

Uutiset, Media, | perjantaina 25.07.2014 - Toimitus

Sanoma-yhtiössä uuden median (muun kuin printtimedian) myynti kasvoi 7 % toisella vuosineljänneksellä. Jo yli 42 % kuluttajamedian myynnistä Suomessa ja Hollannissa tuli muusta kuin printtimediasta.

Sanoma-yhtiön osavuosikatsauksen mukaan yhtiön liikevaihdon lasku hidastui ensimmäisen neljänneksen kuudesta prosentista yhteen prosenttiin.

"Kuluttajamedian markkinaolosuhteet Suomessa ovat edelleen haasteelliset, mutta kannattavuutemme nousi lähelle edellisvuoden tasoa kustannussäästöjen ansiosta. Kasvu oli vahvaa etenkin maksu- ja nettitelevisiossa. Lisäksi radiotoiminnot menestyivät hyvin, samalla kun radiomainonnan markkinoiden hyvä kasvu tuki markkinaosuuksien kasvua", kertoo toimitusjohtaja Harri-Pekka Kaukonen.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: